onsdag 24. august 2011

Solgt!

For ca to uker siden gikk jeg innom iHus på St. Hanshaugen og proklamerte at jeg ønsket å selge leiligheten min. Før jeg ante ordet av det hadde jeg en avtale med megler dagen etter for en verdivurdering og vi hadde mer eller mindre avtalt at en fotograf skulle komme på besøk tre dager etter for å ta bilder til annonse og salgsoppgave.






For å gjøre en lang intens historie kort så har den siste tiden innebåret mye rydding og vasking. Jeg har fått maksimalt ut av sats abbonnementet mitt nå som jeg har dusjet der etter trening for å slippe å vaske badet hver dag. Ikke minst har det vært vanskelig å la de herlige makronene fra Pascal ligge i fred i kjøleskapet...









Så ryddig!





Til og med skapet er ryddet







Pynt til visning






Salgsoppgaven

Nå er leiligheten solgt og jeg må ut på boligjakt. Det har vært en spennende, morsom, nervøs og litt vemodig prosess. Jeg har stortrivdes i leiligheten min i 4 år, men "all good things must come to an end", håper bare at det nå åpner seg nye fantastisk muligheter...

Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar