søndag 28. august 2011

Denne uken har jeg

- hatt visning på leiligheten
- SATS corebar
- dusjet på SATS for å slippe å vaske dusjveggene til neste visning
- avgitt stemme til årets kommunevalg
- bestilt frisørtime
- spist unsj med Tine
- hatt en visning til
- vært i møte i BMS komitéen i BVA
- hatt budrunde
- solgt leiligheten i klagesaksforum
- vært med på overtidsaksjon
- startet håndballag med Trine
- fått lønning
- betalt hauger av regninger
- kjøpt håndball og håndballsko
- meldt meg på til Inga Låmi 2012
- meldt flytting
- kjøpt månedskort hjem til Nesbru
- gått til IKEA
- blitt fanget i regnet på vei hjem igjen fra IKEA
- sett på VM i friidrett
- sett VIF vinne over Haugesund
- spist verdens beste plommer fra hagen
- begravet verdens kuleste undulat :(
- gratulert pappa og Ada med 1. AK på Geiloprøven, endelig er Ada VK hund!!!
- startet pakkingen

Nå stålsetter jeg meg for neste uke, det blir hektisk! Ikke minst...jeg skal til tannlegen på onsdag...iiiiiik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar